FAQS

ENVIAMENTS I ENTREGUES

A quins països enviem articles?
A destins peninsulars d’Espanya i Portugal.

Com serà enviat el meu paquet? A través de quina empresa de transport?
Les comandes s’envien amb l’empresa de transport NACEX.

Què passa si no sóc a casa quan el meu paquet s’hagi de lliurar?
Si no esteu a casa en el moment d’arribada del paquet, el repartidor lliurarà un avís per tal que podeu contactar amb l’oficina de missatgeria i acordar amb ells un altre horari. El repartidor farà 2 intents de lliurament. Si ningú no pot rebre el paquet a l’adreça proporcionada, el paquet es retornarà a les nostres instal·lacions, i un cop rebut farem l’abonament respectiu.

Si no heu rebut cap nota, si us plau contacteu amb l’empresa transportista per facilitar el vostre número d’enviament.

Oferiu una assegurança addicional de transport?
No. Totes les comandes estan incloses a l’assegurança bàsica del transportista, en cas que no rebis la teva comanda tens la garantia de reemborsament.

Què passa quan la meva comanda ha estat tornada perquè no s’ha pogut lliurar?
El transportista retornarà el paquet a Thermalia si no l’ha pogut lliurar a l’adreça indicada.

És possible cancel·lar una comanda quan ja ha estat enviada?
Una vegada enviat el paquet al client, no hi ha manera d’aturar-lo. Si vols cancel·lar una comanda abans que s’hagi enviat, et reemborsarem els diners pagats pels productes, incloses les despeses d’enviament.

S’enviarà la meva comanda si hi ha cap article fora d’estoc?
Si la vostra comanda té tots els articles disponibles i en el moment de preparar el paquet trobem un error d’estoc, us contactarem per oferir-vos la possibilitat d’enviar els articles que tinguem i tornar-vos els diners de l’article que falta.

Què puc fer si el seguiment diu que el meu paquet està lliurat, però no tinc el meu paquet?
Els enviaments que no requereixen signatura es poden deixar en un lloc segur a discreció del repartidor. Això inclou el porxo davanter, la porta lateral, el porxo del darrere o l’àrea del garatge.

Si l’estat de seguiment indica que el repartidor va completar el lliurament i va obtenir una signatura, és possible que un veí o un altre resident a la vostra ubicació hagi signat el paquet. Si el repartidor va lliurar el teu enviament en una ubicació alternativa, hauríeu d’haver rebut un avís de lliurament que indiqui on va deixar l’enviament (per exemple, la casa d’un veí, un punt de recollida o l’oficina de correus).

Consulta amb les altres persones que viuen al teu voltant per veure si algú ha recollit el paquet. També pots buscar el paquet al voltant de les entrades de la teva residència, particularment als porxos del darrere, arbustos, garatges o altres llocs que puguin protegir el teu paquet del robatori o del clima. Tingues en compte que els repartidors poden fer servir bosses de plàstic per protegir el teu paquet del clima.

Si encara no heu pogut localitzar el paquet, contacteu directament amb el transportista. Els transportistes tenen sistemes interns que poden verificar l’estat del lliurament.

Finalment, si el transportista confirma que el paquet va ser entregat i sospites que el paquet ha pogut ser robat al teu edifici, a la bústia o a la porta de casa teva, has de denunciar el robatori a la policia. Envieu-nos una còpia de l’informe policial perquè puguem iniciar el procés de reclamació amb el transportista.

DEVOLUCIONS I REEMBORSAMENT

Per quins motius puc tornar un article?
Si no estàs satisfet amb algun dels productes que has comprat, podràs tornar-nos el producte i obtenir el reemborsament del preu del producte tornat. Tens 30 dies des del moment de rebre la compra per fer la devolució.

Hi ha algun article en particular que no pugui tornar?
No! Per a tots els articles tens 30 dies per tornar els productes, sempre que no hagin estat utilitzats i estiguin en perfectes condicions. Tingueu en compte que els productes han de ser tornats amb la seva caixa original i l’etiquetatge d’origen.

Puc tornar articles? És gratuïta la devolució?
Pots tornar qualsevol article dins dels 30 dies, sempre que el/els article(s) estigui(n) en perfectes condicions (sense fer servir, amb etiquetes, en el seu embalatge original). La devolució anirà a càrrec teu.

Com puc saber que heu rebut la meva devolució?
El temps transcorregut des de l’enviament del teu paquet fins que arriba al nostre magatzem depèn del servei de missatgeria que seleccionis per a la teva devolució. Això sí, us informarem directament per mail, un cop s’hagi procedit al vostre reemborsament.

Què he de fer si he rebut un article erroni?
Fem tot el possible per assegurar-nos que rebis els articles que has demanat. Tot i això, si reps un article que no és el que has demanat, si us plau contacta amb nosaltres per mail.

Què he de fer si he rebut un article defectuós o malmès?
Fem tot el possible per assegurar-nos que els articles arriben en perfectes condicions. Tot i això, si durant l’enviament el producte pateix algun dany o bé reps un producte defectuós, si us plau contacta amb nosaltres per mail.

Com he de preparar el paquet de devolució?
Retorna els articles al seu embalatge original. Els articles tornats han d’incloure etiquetes i embalatge.. Utilitza un paquet / embalatge nou per assegurar-te que no s’adhereixin etiquetes o cinta adhesiva a l’embalatge original del producte. Envia el paquet al Museu Thermalia, plaça de la Font del Lleó, 20 (08140) Caldes de Montbui.

Quan el nostre departament de devolucions rebi i inspeccioni la teva devolució, es processarà el reemborsament i s’aplicarà automàticament a la teva targeta de crèdit en un termini de 10 dies. Tingues en compte que, segons el teu banc, poden passar de 2 a 10 dies hàbils addicionals després que es faci el reemborsament perquè surtin els diners al teu compte. Per descomptat, us informarem directament per correu, un cop s’hagi procedit al vostre reemborsament.

Com rebré el meu reemborsament?
Un cop gestionem la teva devolució, et reemborsarem els diners i t’enviarem un correu electrònic de confirmació. Et tornarem l’import a la teva targeta de crèdit . Rebràs els diners al teu compte entre 4 i 10 dies aproximats depenent del banc.

He perdut la caixa/embalatge del producte i vull tornar un article. Què puc fer?
Si us plau, torna els productes al seu embalatge/caixa original. Totes les devolucions cal enviar-les amb tota la documentació i els accessoris que incloien. Si us plau, no enganxar cinta adhesiva a la caixa original dels productes.
Aquesta caixa original s’ha de protegir amb un embalatge extern o caixa per evitar danys durant el transport.

Si per algun motiu no disposes de la caixa original i vols tornar l’article, si us plau contacta amb nosaltres abans d’enviar el paquet.

Què he de fer si el meu paquet és lliurat malmès o falten articles?
Quan s’efectua el lliurament, és important que examinis el paquet a la recerca de signes de danys, pèrdua o robatori. Si el paquet està obert o malmès (el segell de seguretat està trencat), i el contingut també sembla danyat, assegureu-vos d’obrir i verificar el contingut davant del repartidor. Si el contingut està realment malmès o el paquet està incomplet, el client ha de rebutjar la comanda. Assegureu-vos de contactar amb nosaltres per informar de la incidència. El reconeixement verbal del conductor no es pot fer servir com a prova de la teva reclamació.

CANVIS I CANCEL·LACIÓ DE COMANDES

Com puc cancel·lar la meva comanda?
Si canvies d’opinió sobre la teva compra, tens l’opció de cancel·lar la teva comanda. Mentre el vostre paquet encara no s’hagi preparat al nostre magatzem i enviat, tindreu l’opció de cancel·lar. Per cancel·lar la teva comanda truca al 93 865 41 40.

Si has rebut els teus productes, els pots tornar. Les despeses de transport aniran a càrrec teu.

PAGAMENTS I PREUS

Puc finançar la meva compra?
No. No tenim aquest servei.

Quines són les formes de pagament disponibles?
Targeta de crèdit a través de passarel·la digital de datàfon bancari.

És segur utilitzar la meva targeta de crèdit a la vostra web?
SÍ! Totes les compres que facis a la nostra web són 100% segures.

Quan faig una comanda m’apareix un missatge d’error indicant-me que s’ha produït un error al pagament. Quin és el problema?
Si us plau, comprova que el número de la targeta de crèdit i la data de caducitat són correctes.

De vegades, la teva entitat bancària pot retenir els diners a la targeta durant un temps de seguretat, per assegurar-se que realment vols fer la compra. Això és especialment comú si no fas compres en línia molt sovint; si has intentat fer diverses compres en un període curt de temps; o bé si la teva targeta és molt nova.

Et recomanem que truquis a la teva entitat bancària per notificar-los que has intentat comprar en una botiga online. D’aquesta manera ells poden confirmar la teva identitat i habilitar-te’n l’ús. En qualsevol cas, si els missatges d’error provenen de la teva entitat bancària i no de la nostra botiga, et recomanem que truquis al teu banc primer perquè et donin més informació sobre la incidència.

Els articles ja inclouen l’IVA?
L’IVA ja està inclòs als preus dels productes que veieu al nostre lloc web.

Cal pagar alguna cosa en rebre la comanda?
NO! Totes les despeses seran indicades a la cistella de compra abans de finalitzar la comanda i inclouran també les despeses d’enviament i altres càrrecs.

He de pagar impostos duaners?
El preu que apareix a la nostra web serà el cost final per a tu. No hi haurà càrrecs addicionals d’IVA o aranzels sol·licitats al lliurament pels nostres transportistes.

Com puc saber que el pagament ha estat acceptat?
Un cop hem rebut el pagament t’enviarem immediatament la teva comanda en cas que hi hagi tots els productes en estoc. T’enviarem també un correu electrònic de confirmació quan el procés d’enviament hagi començat. Si sorgeix qualsevol problema amb el pagament, contactarem amb tu per correu electrònic.

REALITZANT LA COMANDA

És segur fer una comanda online?
SÍ! Totes les compres que facis a la nostra botiga online són 100% segures.

Dediquem la nostra màxima atenció quant a la seguretat del pagament per Internet. Les teves dades bancàries estan protegides i encriptades.

Com puc veure el que tinc a la meva cistella de compra?
Per veure el contingut de la cistella, fes clic a la icona de la cistella a la part superior dreta de la nostra pàgina. Es mostraran tots els articles que hagis afegit a la teva cistella. Si vols canviar la quantitat de qualsevol producte a la teva cistella, pots canviar el número fent clic a les fletxes cap amunt o avall a la columna de quantitat. Si vols eliminar qualsevol article de la cistella, fes clic a la creu a l’esquerra del producte. El preu s’actualitzarà en conseqüència.

Com puc afegir nous articles a la meva cistella de compra?
Per afegir un nou article a la cistella de compra escriu la quantitat que desitges i després clica el botó AFEGEIX A LA CISTELLA. Si vols canviar la quantitat de qualsevol producte de la teva cistella de compra, canvia el número a la casella QUANTITAT. Veureu que el preu de l’article canviarà proporcionalment.

Com puc eliminar la quantitat d’un article de la cistella?
Primer has de fer clic a la icona de la cistella a la part superior dreta de la nostra pàgina. Això permet veure tots els articles que has escollit i les quantitats que desitges de cada producte. Si vols eliminar qualsevol article de la cistella, fes clic a la creu just a l’esquerra del producte. El preu s’actualitzarà en conseqüència.

Com puc canviar la quantitat d’un article en particular a la cistella?
Primer has de fer clic a la icona de la cistella a la part superior dreta de la nostra pàgina. Això permet veure tots els articles que has escollit i les quantitats que desitges de cada producte. Per canviar la quantitat d’un article en particular, canvia la quantitat que apareix a la casella QUANTITAT i escull la quantitat que desitges. Un cop hagis fet el canvi, veuràs que el preu de l’article canvia proporcionalment. Si vols canviar la quantitat de qualsevol producte a la cistella, pots canviar el número fent clic als botons amunt i avall a la columna de quantitat. El preu s’actualitzarà en conseqüència.

Rebré una confirmació de comanda amb les meves dades?
Sí! Quan s’hagi enviat la teva comanda, rebràs la informació de seguiment de la teva comanda per correu electrònic.